Ostržek 25

UTRINKI   26. SLOVENSKI KNJIŽNI SEJEM od 1. do 5. decembra 2010, Cankarjev dom     V letu, ki ga zaznamuje 50 LET BRALNE ZNAČKE, smo v okviru programa Ljubljana - svetovna prestolnica knjige 2010 na Slovenskem knjižnem sejmu (http://www.knjiznisejem.si/program-sejma)  v Cankarjevem domu pripravili kup nastopov avtorjev, tistih, ki so si jih po šolah najbolj želeli.   Fotoutrinki: mladi bralci in ....          ... Peter Škerl (ilustrator), Peter Svetina (pisatelj, pesnik)       ... Janja Vidmar (pisateljica)        ... Slavko Pregl (pisatelj)                                                           ... Arjan Pregl (ilustrator)        ... Andrej Rozman Roza (pisatelj, pesnik, igralec ...)              ... Primož Suhodolčan (pisatelj)      ... Tone Partljič (pisatelj, dramatik ...)                                    ... Anja Štefan (pisateljica, pripovedovalka)      ... Janja Vidmar                                                                     ... Dim Zupan (pisatelj)                       Pogovor z dobitniki nagrad za mladinsko književnost 2010: Dimom Zupanom, Tonetom Pavčkom, Janjo Vidmar, Damijanom Stepančičem, Alenko Sottler   PODELITEV PRIZNANJ ZLATA HRUŠKA 2010 8. december 2010, Mestna knjižnica Ljubljana Na svečanem dogodku v Mestni knjižnici Ljubljana so podelili priznanja Zlate hruške 2010 za kakovostne mladinske knjige. Podelili so 30 nagrad lanskoletnim izdajam ter tri priznanja zlata hruška 2010.   Fotoutrinki: http://www.mklj.si/index.php/projekti/nacionalni-projekti/zlata-hruska   Seminar za učitelje in učiteljice, ki poučujejo slovenščino in druge predmete v slovenščini v sobotnih šolah v Argentini in Avstraliji Organizacija: Zavod Republike Slovenije za šolstvo 26. januar  2011, City Hotel Ljubljana   Avtorske pravice v elektronskem okolju - od zakonov do prakse v Evropski skupnosti in v Sloveniji 10. februar 2011, Cankarjevem dom     [1] V izogib kratkim povedim, kot so: »Knjiga mi je bila všeč./Knjiga je zelo zanimiva./Knjiga je v redu.« ipd., damo učencem navodilo, da morajo svoje mnenje o prebrani knjigi utemeljiti. Tako strnejo nekaj svojih misli in so hkrati vzpodbujeni k oblikovanju  in izražanju le-teh. Ko jih pripovedujejo ostalim otrokom, knjige v razredu "reklamirajo." [2] Zanimiva je prva reakcija staršev, ki najprej vprašajo, koliko knjig bodo morali otroci prebrati v celem šolskem letu. V pogovoru jim učiteljica razloži, da si učenci sami izbirajo literaturo, ki jim je všeč in jih zanima. Ta literatura niso samo pravljice in zgodbice, ampak tudi stripi, poljudnoznanstvene knjige ipd., pomembna je samo ena stvar, in sicer to, da učenci berejo. [3] Če bi slabši bralci prebrali le knjige, ki so namenjene osvojitvi bralne značke in opravljenemu domačemu branju, bi prebrali 5 knjig za bralno značko in 4 knjige za domače branje, kar je bistveno manj, kot preberejo v projektu Rad berem.